Labels

25 апреля 2013 г.

СП: Второй разворот альбома

Сегодня покажу МК по созданию второго разворота. На форуме уже ждут мой пятый, но он будет уже после выставки. Опять копирую на украинском - по фото все будет понятно )
Отже, починаємо завжди ми однаково: беремо 2 листа акварельного паперу та 2 листа скрап-паперу. Акварельний обрізаємо до розмірів 20,5см х 29,5 см. Зі скрап-папером також все як і минулий раз: від листа 30х30см відрізуємо смужку висотою 20см. Так робимо з обидвома листами. Смужки по 10см відкладаємо до етапу прикрас та до створення останнього розвороту. Папір, що залишився (той, що висотою 20см) ми розрізаємо по довжині на кусочки шириною 20см та 9см. Таким чином, ми маємо 2 відрізка розміром 20х20см і 2 відрізка розміром 9х20см. Саме вони й стануть фоном нашої сторінки. І одразу розкладаємо фото: яке на якій сторінці буде. Мій другий розворот присвячений саме вінчанню.
На цій сторінці мені захотілося трошки ускладнити фон. Якщо ви вже наперед прошили - нічого страшного! Якщо буде бажання повторити мою ідею - це можна зробити поверх вже пришитого фону до акварельного паперу. Отже, я відібрала фото, на яких не видні обличчя: перше фото (для третьої сторінки) рук зі свічками, друге (для четвертої сторінки) - ми кланяємося після вінчання. Обрізала їх до розмірів 10,2 х 13,6см. І гарненько пришиваю це фото до скрап-паперу 20х20см.
А зверху пришиваю напівпрозору кальку з нанесеним білим малюнком (купляла в АртХатці). Калька розміром 20 х 13,6см.
Тепер ми можемо пришивати (або приклеювати) скрап-папір до акварельного листа. Якщо будете пришивати, то можна просто капнути клею або використати клаптик двостороннього скотчу, щоб скрап-папір не зсунувся під час прошивання. Зафіксували і прошиваємо на машинці.
По периметру я завжди прошиваю прямою строчкою, а місце з"єднання двох клаптиків скрап-паперу - зигзагом. Ось так вийшло:


Щоб ми нічого не загубили - одразу прошиваю обидві сторінки:
На третій сторінці ми розмістимо 6 фото. Отже, з акварельного паперу вирізаємо прямокутники наступних розмірів: 10,8 х 15,8см; 10,8 х 18см; 13 х 15,8см. Клаптики розмірами 13см х 15,8см та 10,8 х 18см необхідно зігнути таким чином, щоб одна частина була чітко під фото, а друга нам буде потрібна для кріплення.
Розкладку мені захотілося зробити заокруглену. Я маю такий спеціальний дирокол, але гострими ножицями обрізати куточки дуже просто. Отже, заокруглюю всі кути фото та акварельного паперу.
Оскільки розкладка буде досить об"ємна, то спочатку я вирішила всі частини приклеїти, а потім вже пришивати, щоб була можливість підкорегувати положення акварельного паперу (саме головне, щоб сторіночки розкладки гарно закривалися). Отже, приклеюю спочатку одну сторінку:
Потім другу:
І як тільки приклали вже проклеяну другу сторінку - приміряємо як ця вся конструкція буде закриватися. Дивимося, щоб сторіночки лягли рівно та не заважали одна одній:
Все вийшло? Супер! Тепер варто поставити проклеяні місця під прес хоча б на півгодини. А тоді вже можна пришивати саме нижнє фото, яке одночасно буде тримати дві наступні сторінки:
В цей раз я вирішила нарешті використати анкери (не дарма ж я їх купляла). Якщо у вас немає анкерів - можна знову ж закріпити розкладку шнурочками або стрічками:
Коли все гарно вирівняно та красиво закривається - можна й фото клеїти )
Зліва я пришила шосте фото, одночасно під нього пришиваючи декор. В мене цього разу знову бульбашки та клаптики стрічок:

На наступному фото видно, що перед нанесенням рідкого жемчугу я спочатку олівцем малюю крапочки, які утворюють певний узор:
І знову ж вирізаними буквами пришила слова "Наше вінчання" англійськими буквами:
Останній штрих - рідкий жемчуг:


Ось вона, моя третя сторінка )) Це вже фото з новим світлом!!! Правда різниця велика?
І ще покажу з розкритими розкладками:

Пораділи, потішились та нема коли відпочивати ) Поки натхнення літає в повітрі - робимо четверту сторінку, на якій буде 4 фото. Тут мені чомусь захотілося пограти з розмірами фото. Отже, вирізаємо з акварельного паперу прямокутник розміром 20,8 х 15,8см. Згинаємо його таким чином, щоб одна частина була чітко під фото 10,8 х 15,8см, а друга половина вийде 10 х 15,8см. І також обрізаємо кутики. Саме нижнє фото можна одразу пришити. До речі, я це фото пришила тільки по трьом сторонам, а четверта лишилася відкритою - таким чином вийшла кишенька. Ще не знаю що там буде, але щось придумаю ))
На цій сторінці я вирішила спочатку пришити фото без розкладки (його обрізала до розмірів 8,5 х 13,5см), а потім вже зверху саму розкладку. Отже, пришиваємо фото, підкладаючи під нього декор. В мене знову ж бульбашки та стрічки.
А тепер можна пришити розкладку, прошиваючи по акварельному папері, щоб не зіпсувати нашу кишеньку.
Ви ще пам"ятаєте, що верхня сторінка розкладки менша за нижню? Тому потрібно фото обрізати до розмірів 9,2 х 15,2см. Доклеюємо решту фото та ставимо під прес на півгодини. Кріпити цю розкладку я вирішила за допомогою шнурочка та брадс (брадси можна замінити на гудзики). Отже, взяла два шнурочка по 22см. На нижніх кінцях зробила петельки:
І за ці петельки закріпила шнурочки брадсом:
Одягнула на один зі шнурків металеву бусінку у вигляді сердечка, по довжині зробила пару вузликів. Зверху шнурочки також з"єднала вузликами таким чином, щоб вийшла петелька, яка одягається на другий брадс:


А вже в останню чергу прикрасила пустий кут: наштампувала два сердечка (купляла спеціально для альбому), прикрасила їх перлинками та відірвалася рідким жемчугом:

Ось така четверта сторіночка:
І вона ж з розкритою розкладкою:

6 комментариев:

  1. Отличный разворот! Таинсттвенный, как и таинство венчания0)

    ОтветитьУдалить
  2. Валюш, дуже класно!Так ніжно і вишукано!Дуже сподобалась ідея ховання фото під калькою.

    ОтветитьУдалить
  3. Валюша я хочу тобі подякувати за море ідей - із кишеньками, із кусочками лєнточок, із плівкою, із самим розміром альбома -він чудно вміщаєтсья в машинку і дуже легко прошивається!!! та за усе ВЕЛИЧЕЗНЕ ДЯКУЮ!!!! я цього разу не дочекалась кінця і уже зробила свій альбомчик і відправила в Німеччину (до речі тій дівчинці, що ти робила листівочку у неї вже є чудо-хлопчик, якому я і зробила альбом), ось дочекаюсь щоб його отримали і обов"язково виставлю із ссилочками на твої МК!!!!! ще раз дякую за можливість вчитись і за те, що я здається побувала заочно на вашому весіллі - це дуже класно!!!!! привіт сім"ї!!!!

    ОтветитьУдалить
  4. спасибо, девочки )) провела ярмарку и теперь берусь за продолжение альбома )

    ОтветитьУдалить
  5. Валюша дуже гарний альбом, і для себе побачила деякі нюанси з акварельним папером. Дякую і за фото з розкладками.... не знаю як праввильно сказати.

    ОтветитьУдалить
  6. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить

 

Группа вКонтакте

Постоянные читатели

Facebook

Статистика